در كنار ماه (سيري در سيره عملي امام خامنه اي)مطلب ارسالی ازعشق خرم شهر

با اين ستاره ها (شهدا) راه را مي شود پيدا كرد؛ همين حالا مثل ستاره مي درخشند. 

حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد خميني (ره) :

وظيفه خود ميدانم اين مهم را به مردم مسلمان و انقلابي ايران بگويم كه من از وضع منزل حضرت آيت الله خامنه اي مطلع هستم. در خانه مقام معظم رهبري هرگز بيش از يك نوع غذا بر سر سفره نيست. خانواده ايشان روي موكت زندگي مي كنند. روزي به منزل ايشان رفتم، يك فرش مندرس و پوسيده زير پاهايم پهن بود كه من از زبري و خشني آن فرش -كه ظاهرا جهيزيه همسر ايشان بود- اذيت مي شدم از آنجا برخاستم و به موكت پناه بردم.



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

شرمنده شهدا
ساعت21:58---1 دی 1391
خدایا از عمر من بکاه وبه عمر سید علی بیفزا .امین یا رب العالمین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ 28 آذر 1391برچسب:, توسط